In detail
#Beurs
Met een feestelijke aankleding veranderden we 12.000 vierkante meter betonnen beursvloer in een festivalterrein. De ongedwongen sfeer zorgde voor enthousiaste reacties, zowel van exposanten als bezoekers.
We heetten de bezoekers welkom met een smoothie of een fruitspies, een gezond en lekker begin van hun festivaldag. Onze festivalformule zorgde voor een bezoekersgroei van 25%.
Ook het personeel van de Jaarbeurs namen we mee in ons oog voor detail. En dus keken de parkeerwachten niet passief toe, maar reikten ze het parkeerkaartje uit de automaat vriendelijk aan.
Met een persoonlijk overhandigde fles wijn bedankten we de 124 exposanten na afloop voor hun deelname en hun onmisbare bijdrage aan het succes van het driedaagse festival.
Maak verbinding met MGen!
Of het nu om een productlancering, een personeelsfeest of een award show gaat: doel treffen met een event kun je pas als je dat doel helder voor ogen hebt. Vanuit dit marketingprincipe gaan wij aan de slag en zetten we alles op alles om de bezoekers in het hart te raken.
Interessante presentaties, aandachtige bezoekers en volop gelegenheid om te netwerken. Het lijkt zo eenvoudig, maar het luistert zo nauw. Door bij de ontvangst, de catering en de aankleding geen detail uit het oog te verliezen zorgen wij ervoor dat de interactie tussen de deelnemers tijdens jouw congres optimaal is.
Van de eerste uitnodiging tot een persoonlijk presentje na afloop - met een vakkundig oog voor detail maken wij van een beurs een succesvolle totaalbeleving. Van beursorganisatie tot exposanten en standbouwers: door alle spelers op alle niveaus te ontzorgen, creëren we de juiste ambiance.