In detail
#Beurs
Na drie dagen waren de bijna 15.000 beauty professionals die de beurs bezochten unaniem in hun enthousiasme: het was ons meer dan gelukt de geïnteresseerde vakgenoten met elkaar te verbinden.
Zoals winkels in Amsterdam kiezen voor een locatie die bij ze past, clusterden we de 170 exposanten. Zo kwamen ze optimaal tot hun recht en stelden we ze succesvol in staat elkaar te versterken.
Gezonde en biologische horeca in een groene omgeving met heel veel planten, en gratis lezingen en workshops in vier theaters: met de juiste details zorgden we in een passende ambiance voor nog meer beleving.
Via de beursapp stemden de bezoekers op de producten die we in de Beauty Gallery tentoonstelden. Vier van de 42 museumstukken sleepten uiteindelijk tijdens de exposantenborrel een felbegeerde Professional Beauty Product Of The Year Award in de wacht.
Maak verbinding met MGen!
Of het nu om een productlancering, een personeelsfeest of een award show gaat: doel treffen met een event kun je pas als je dat doel helder voor ogen hebt. Vanuit dit marketingprincipe gaan wij aan de slag en zetten we alles op alles om de bezoekers in het hart te raken.
Interessante presentaties, aandachtige bezoekers en volop gelegenheid om te netwerken. Het lijkt zo eenvoudig, maar het luistert zo nauw. Door bij de ontvangst, de catering en de aankleding geen detail uit het oog te verliezen zorgen wij ervoor dat de interactie tussen de deelnemers tijdens jouw congres optimaal is.
Van de eerste uitnodiging tot een persoonlijk presentje na afloop - met een vakkundig oog voor detail maken wij van een beurs een succesvolle totaalbeleving. Van beursorganisatie tot exposanten en standbouwers: door alle spelers op alle niveaus te ontzorgen, creëren we de juiste ambiance.