In detail
#Congres
Grote merken als L'Oréal, Wella, Schwarzkopf, Keune en Davines werkten graag mee aan dit drukbezochte en in alle opzichten succesvolle haarmode-event.
De spetterende afterparty kenmerkte zich door een exclusieve clubsfeer. Wij zorgden voor de aankleding, waarbij een mooi glas feestelijke bubbels natuurlijk niet mocht ontbreken.
In acht zinnenprikkelende en tot in de puntjes geregisseerde showblokken zorgden we voor een perfecte combinatie van gevarieerde demonstraties en een flinke dosis glitter en glamour.
Met de uitreiking van vijf belangrijke vakprijzen, zoals de Vision of Elite Award en de Young Talent Award, creëerden we nieuwswaarde rond dit exclusieve evenement.
Maak verbinding met MGen!
Of het nu om een productlancering, een personeelsfeest of een award show gaat: doel treffen met een event kun je pas als je dat doel helder voor ogen hebt. Vanuit dit marketingprincipe gaan wij aan de slag en zetten we alles op alles om de bezoekers in het hart te raken.
Interessante presentaties, aandachtige bezoekers en volop gelegenheid om te netwerken. Het lijkt zo eenvoudig, maar het luistert zo nauw. Door bij de ontvangst, de catering en de aankleding geen detail uit het oog te verliezen zorgen wij ervoor dat de interactie tussen de deelnemers tijdens jouw congres optimaal is.
Van de eerste uitnodiging tot een persoonlijk presentje na afloop - met een vakkundig oog voor detail maken wij van een beurs een succesvolle totaalbeleving. Van beursorganisatie tot exposanten en standbouwers: door alle spelers op alle niveaus te ontzorgen, creëren we de juiste ambiance.