Beauty Trade special straalt uitbundig
De voorjaarsbeurs Beauty Trade special maakte de verwachtingen meer dan waar. Voorafgaand aan de voorjaarsbeurs die het laatste weekend van maart werd gehouden, werden de verwachtingen opgeschroefd in alle communicatie. Circa 170 exposanten, vier kennistheaters met gratis lezingen & workshops, diverse terrassen om wat te eten en te drinken en dat alles in de luxe sfeer die we vorig jaar ook bij de beurs in Den Bosch zagen. Deze verwachtingen werden meer dan waargemaakt. Na drie dagen beurs waren bezoekers en exposanten het erover eens: het was een bruisend evenement waar vakgenoten elkaar vonden met interesse en enthousiasme!
Tegen de 15.000 bezoekers trokken op 25, 26 en 27 maart naar de Jaarbeurs in Utrecht voor een bezoek aan de jubileumeditie (25 jaar!) van de voorjaarsbeurs. De beurs, volledig in handen van leveranciersvereniging Beauty Trade Professionals (BTP) met Jaarbeurs als faciliterende partij voor de grote beurshallen, werd door standhouders en vakspecialisten in de brede beautybranche geroemd om de kwaliteit van de bezoekers. “Dat is iets waar we, samen met het organisatieteam van Marketing Generation, erg strikt op zijn geweest. Het is een vakbeurs voor en door de beautybranche georganiseerd en die kwaliteit is wat de beurs voor iedereen ook zo leuk maakt”, aldus Greet Hoedeman, voorzitter van BTP. Het grote aanbod aan merken en leveranciers zorgde dat er voor de vakbezoekers in beauty, nagelstyling, visagie en pedicure genoeg te zien, te proberen, te bepraten en te beproeven was. “Prachtige vakbeurs, eindelijk weer met veel cosmeticamerken en nieuwigheden, en zonder zijdelingse poespas. Een beurs zoals een beurs hoort te zijn!”, verzucht één van de tevreden bezoekers op internet.