Groei MGen zet door
De lifestyle events, congressen en beurzen die eventmarketingbureau MGen organiseren, blijven groeien. Dat komt doordat het bureau altijd de bezoeker centraal stelt en de events opzet en uitwerkt met veel oog voor detail. Dat maakt het verschil tussen ‘goed’ en ‘succesvol’.
Al jarenlang is MGen – de afkorting van Marketing Generation – leidend op het gebied van event marketing voor organisaties die actief zijn op het gebied van uiterlijke verzorging. Mooie voorbeelden van succesvolle projecten zijn het jaarlijkse Beauty Trade Festival (het hipste vakevent voor professionals in de schoonheidsbranche), Beauty Trade special (de grootste beauty vakbeurs van de Benelux) en de Nederlandse Haarlijn (wervelende halfjaarlijkse trendshows voor de kappersbranche).
Belevenis
Dat succes komt niet uit de lucht vallen: achter alles wat MGen doet, zit een essentieel uitgangspunt. “Wij stellen bij ieder event de bezoekers centraal”, legt eigenaar Jochem Otto uit. “We kruipen in hun huid en zorgen er op die manier voor dat een evenement een belevenis wordt waarover zij nog lang napraten. Zodat de boodschap van onze opdrachtgever op een positieve wijze beklijft. Die successen maken we bovendien graag meetbaar. We stellen vooraf heldere doelen en evalueren samen de resultaten na afloop.”
Schat aan ervaring
Een andere succesfactor is het gedreven team van medewerkers. “Wij zijn stuk voor stuk bevlogen professionals met een gedegen opleiding, up-to-date kennis en een schat aan ervaring”, legt Jochem uit. “Ieder van ons is specialist op zijn eigen vakgebied. Vanuit die specialismen kunnen we onze opdrachtgevers op creatieve wijze ondersteunen en adviseren. Of het nu gaat om een doortimmerd communicatieplan rond een event of een whitepaper met tips voor beursdeelnemers: wij hebben alles in huis om een zo hoog mogelijk marketingrendement uit een event te halen.”