MGen tilt Beauty Trade Festival naar grote hoogten
Met ons ontwikkelde beursconcept, drive en onze aanpak is de beurs ten opzichte van 2018 gegroeid. Dit leverde tegen de 8.000 blije bezoekers op.
‘Welcome to beauty paradise’ stond er op het spandoek bij de ingang. En een paradijs was het zeker! Want op deze jaarlijkse beurs in relaxt festivalsfeertje viel voor de beauty professional ontzettend veel te beleven, te proberen, te testen en te leren. Met meer bezoekers, meer vierkante meters en meer tevreden exposanten blikken we terug op een zeer geslaagde editie.
Congres
Dit jaar organiseerde we ook een event binnen het event, namelijk het congres Beauty & Skin, in opdracht van branchevereniging ANBOS en leveranciersvereniging Beauty Trade Professionals. Het werd een van de vele highlights: via een breed scala aan boeiende lezingen en presentaties was je als bezoeker in één dag weer helemaal bij op je vakgebied en werd je bovendien geïnspireerd door beroemdheden als langeafstandszwemmer Maarten van der Weijden en actrices Isa Hoes en Medina Schuurman.
Specialist met aandacht voor detail
Dat wij zo’n succesvol beauty event weten neer te zetten, is niet vreemd. Al jarenlang zijn wij leidend op het gebied van event marketing voor organisaties die actief zijn op het gebied van lifestyle en uiterlijke verzorging. Welk event we ook organiseren, we zetten altijd de bezoekers centraal. We kruipen in hun huid en zorgen er op die manier voor dat een evenement een belevenis wordt waarover zij nog lang napraten. Met veel oog voor detail. Dat maakt in onze ogen het verschil tussen ‘goed’ en ‘succesvol’.