Beauty Trade Festival valt in de smaak

Beauty Trade Festival valt in de smaak

Het weer buiten was herfstig, maar in de Jaarbeurs hing op het Beauty Trade Festival een nazomers sfeertje. De nieuwe opzet van de najaarsbeurs voor de vakmensen in de beautybranche viel in de goede smaak bij leveranciers en bezoekers.

In totaal kwamen er over drie dagen 8.324 bezoekers naar Utrecht om de trends voor het najaar in hun vakgebied te zien, inkopen te doen en kennis te vergaren bij alle lezingen. Bezoekers waren zeer tevreden over de sfeer en de aankleding van het beautyfestival, zoals vakbezoeker Kim: "Een leuke en leerzame beurs. Het is erg mooi ingericht en leuke producten!”.  De 130 exposanten waren ook erg tevreden over de kwaliteit van de bezoekers. Door het toegangsbeleid van de organisatie is ook het event in het najaar weer echt een vakevement zonder consumenten.

Met dit nieuwe najaarsbeautyfestival hebben wij van Marketing Generation een eigentijdse stempel gedrukt op het beursevent. De najaarsbeurs had een uitgekiende mix aan business & pleasure. Een veelzijdig aanbod van leveranciers, meer van 40 lezingen en demonstraties per dag voor ieder vakgebied, leuke festivalacts en een breed aanbod aan Food & Drinks. Daarbij is de najaarsbeurs met deze nieuwe opzet in aantal bezoekers en in aantal exposanten aanzienlijk gegroeid.

Samen met de branche wordt gekeken hoe deze lijn kan worden doorgezet en het nieuwe concept nog verder kunnen laten groeien. 

 

 

Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Lees ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement voor meer informatie. Je kunt cookies ook niet accepteren.